چرتکه ایران مث

چرتکه ایران مث


آموزش چرتکه ایرانی فارسی

قطعا آموزش وتربیت فرزندان شایسته در یک جامعه برای آن از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش مهمی در آینده مردمان آن کشور دارد.آموزش صحیح و اصولی کودکان نوجوانان علی الخصوص در زمینه ریاضیات در کشور ما همواره از اهمیت بسزایی برای خانواده ها برخوردار بوده است.در راستای آموزش ریاضیات و کمک به پیشرفت جامعه و رفع دغدغه های اولیا برآن شدیم که در زمینه آموزش از جمله آموزش ریاضیات و محاسبات ذهنی با چرتکه و همچنین آموزش مفاهیم مقدماتی ریاضی برای نونهالان، کودکان و نوجوانان عزیز کشورمان تحت نام ایران مث (IranMath) گام برداریم.
چرتکه ایرانی ایران مث متناسب با سیستم آموزشی ایران و در راستای تقویت مهارت های یادگیری و آموزش مفاهیم ریاضی به شیوه ای نوین و متفاوت زیر نظر متخصصان تعلیم و تربیت و مدرسان مجرب محاسبات ذهنی با چرتکه متناسب با نظام رسمی آموزشی ایران و روش های تدریس مورد نظر طراحی شده است. این کتاب به گونه ای کاربردی طراحی شده است تا ضمن تمرینات و فعالیت های عملی و آموزشی زیر نظر مدرسان رسمی که دارای مجوز و مدارک معتبر از سوی موسسه ایران مث هستند ، فراگیران حداکثر بهره وری و پیشرفت را داشته باشند.

آموزش چرتکه فارسی در اصفهان

در این شیوه آموزشی تنها به آموزش محاسبات ذهنی با چرتکه اکتفا نشده بلکه با اصل قرار دادن یادگیری مفهومی و تقویت ذهن بر اساس روش آموزشی ایران و چرتکه ایرانی فارسی ده دهی و ویژگی های آموزشی و فرهنگی ایران ، سعی شده آموزشی مناسب و با بالاترین کیفیت ارائه شود.
در روش آموزشی محاسبات ذهنی با چرتکه ایران مث به همه جنبه های ذهن و هوش فراگیران توجه شده و ضمن آموزش مفهومی ، گام به گام و فرآیندی دانش آموزان و کوکان به هوش و توانایی ذهن برتری دست پیدا می کنند.
در واقع دوره های ترمی ایران مث برای کودکان به مانند یک باشگاه پرورش ذهن و پرورش مغز هستند که به توانایی های آن ها در هر سطحی باشند کمک می کند. در این روش از چرتکه ایرانی ده دهی استفاده شده و برخلاف سایر روش های آموزشی به جای تاکید بر تبدیل شدن بچه ها به ماشین حساب ، بر یادگیری مفهومی ریاضیات ، پرورش ذهن و خلاقیت کودکان ، فعال شدن نیمکره های مغز و….. تاکید می شود.
در محاسبات ذهنی با چرتکه ایرانی ایران مث برای هر رده سنی و هر سطح آمادگی کتاب و روش جداگانه تعریف شده است و مدرسان آموزش دیده و متخصصان مجموعه پس از تعیین سطح و استعداد یابی دانش آموزان را به مناسب آن ها هدایت می کنند.

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *